ETA' UTENTI DEL FORUM

Le novità riguardanti il portale Hobby Uccelli e il forum, segnalazioni, avvisi tecnici, ecc
Rispondi

Che età hai?

8 - 15
1
5%
15 - 18
0
Nessun voto
18 - 25
2
10%
25 - 30
0
Nessun voto
30 - 40
9
43%
40 - 50
4
19%
50 - 60
1
5%
60 - 70
2
10%
70 - 80
2
10%
80 - 100
0
Nessun voto

Voti totali: 21

Dario
Site Admin
Site Admin

ETA' UTENTI DEL FORUM

Messaggio da Dario »

Buongiorno,
a seguito di diverse richieste provvedo a pubblicare un nuovo sondaggio per conoscere l'età di tutti gli amici ed amiche del forum.

Preciso che questo sondaggio non ha nessun scopo statistico ma ha come unico fine quello di conoscerci meglio.
Vivi come se fosse l'ultimo giorno della tua vita....
e pensa come se non dovessi morire mai...!

ASSISTENZA CLIENTI

tel: 0823 14 99 478
cell: 389 24 90 671
shop@hobbyuccelli.it

Hobby Uccelli Shop

Per i tuoi acquisti ornitologici affidati ai professionisti!
Su Hobby Uccelli Shop trovi solo i migliori prodotti ed accessori per uccelli.
Prodotti disponibili in pronta consegna con SPEDIZIONE GRATIS in tutta Italia.
Vai al negozio online
Dario
Site Admin
Site Admin

Re: ETA' UTENTI DEL FORUM

Messaggio da Dario »

Inizio io con il sondaggio e con il presentarmi agli utenti che non mi conoscono.
Io mi chiamo Dario e ho 35 anni e sono fin da sempre un appassionato di ornitologia.
Per passione allevo Diamanti di Gould.
A voi la parola
Vivi come se fosse l'ultimo giorno della tua vita....
e pensa come se non dovessi morire mai...!
Tondino

Messaggio da Tondino »

Ho 39 anni di Brescia..allevo 14 coppie di canarini 10 Coppie gloster..le altre sono ereditá agata,satiné,norwich e fide fancy.
Sono iscritto alla Leonessa associazione ornitologica di Brescia.
Buona serata a tutti.
Giulio G.
Moderatori
Moderatori

Messaggio da Giulio G. »

Ciao a tutti, ho 67 anni, ho 8 coppie di gloster ma ne ho avute fino a 15.
Ho iniziato ad allevare nel '74, con qualche interruzione sono 32 anni che ho i canarini. Alleva gloster anche mio figlio.
Sono bolognese, abito a Modena e sono iscritto a Sassuolo.
Ciao.Giulio G.

Piano piano,senza fretta,un passo alla volta.
ippo71

Messaggio da ippo71 »

Buongiorno,sono Gian Luca,ho 45 anni e sono di Piacenza,allevo 8 coppie di canarini di colore giallo,giallo avorio e giallo mosaico,da quest'anno ho aggiunto due coppie di organetti.
Peppe81

Messaggio da Peppe81 »

Ho votato anch'io 37 lunedì :) allevo diamanti mandarino e cocorite ed in futuro vorrei prendere dei gould
lory939
Moderatori
Moderatori

Messaggio da lory939 »

Ciao a tutti,38 fatti a giugno, abito in provincia di como,allevo da quando ne avevo 15,ho sempre allevato fringillidi e canarini facendo anche ibridi,e da quest'anno solo cardellini major,in particolare mi piacciono di brutto gli acianici ..mai meno di 17 coppie l anno,quest anno ho ampliato a 20, x l esattezza 7 di cardellini e 13 di canarini a uso balie.
lucas98

Messaggio da lucas98 »

Ciao a tutti, 20 anni fatti a febbraio, ho 17 coppie, 7 di rosso mosaico, 2 di agata rosso mosaico con maschio opale, 3 agata giallo, 2 spagnoli, 1 satinè e 2 isabella gialli. Sono di grotte, provincia di agrigento, allevo da piccolo. Sono iscritto presso l'associazione ornitologica Licatese.
Luca C.
nino56

Messaggio da nino56 »

Sono nino..ho 62 anni..allevo lutini mosaico
Ciao a tutti
Nino56
eltanoferrante

Messaggio da eltanoferrante »

Ciao sono Jorge, ho 55 anni per 30 anni ho allevato specie da canto, da 5 anni allevo canarini di colore, ho 2 coppie di agata bianco opale e 15 coppie di rossi - rossi ala bianca - rossi avorio. Sono dalla Valle d'Aosta.
Joshuahor

japanese Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

Good day! We those who make your privacy life easier. Our salon that gives you massage .

Shirodara NY
Special unusuality our Spanish salon is not an enforced setting. We develop groups in a social network to social group profile in social network.
Introduce for you check whatever method massage techniques now. Our employees waiting you personally in our massage salon.
Joshuahor

Anticellulite New Yourk

Messaggio da Joshuahor »

Hello! Our employees firms those who make your privacy daily life much easier . Our salon that gives you massage .

Ayurvedic New Yourk
Special characteristic feature our Russian salon is not an enforced setting. We develop sites to promote.
Offer for you personally try every method massage methods today. Go to service and further explore, see subtleties of massage.
Joshuahor

Hot Stone Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

We greet you! Our firm those who make your current daily life easier. Our salon that gives you massage .

Hot Stone New Yourk
Special unusuality our Turkish soap salon is not an enforced setting. We optimize sites to develop.
Introduce for you personally try any type massage alreadytoday. Go to site and additionally ascertain subtleties of massage.
Joshuahor

Endermological Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

Hello! Our employees those who make your life easier. Enterprise that active more than 10 years.

Lomi Lomi Manhattan
Distinctive unusuality our Endermological salon is not an enforced setting. We promote social profiles to develop.
We can offer for you try some method massage techniques today. Our employees we are waiting you personally in our massage salon.
Joshuahor

Thai with herbal pouches Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

We greet you! Our firm those who make your current daily life much easier . Famous company that active more than 5 years.

body to body New Yourk
Distinctive characteristic feature our tantric salon is not an enforced setting. We search promotion sites to promote.
Introduce for you personally check different type massage now. Go to service and clear specialty.
Joshuahor

tantric NY

Messaggio da Joshuahor »

Hello! Our employees those who make your privacy life easier. Famous company that operates more than 5 years.

thai New Yourk
Special unusuality our Anticellulite salon is not an enforced setting. We develop social profiles to social group profile in social network.
Introduce all of you check some type massage soon. We are always waiting client in our massage salon.
Joshuahor

sensual Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

Good day! Our firm those who make your privacy life much easier . Our organization that gives you massage .

Spanish Manhattan
Distinctive characteristic feature our Esalen salon is not an enforced setting. We optimize sites to search promotion.
Advise for you check any method massage methods today. Our company looking forward to you in our SPA.
Joshuahor

Thai with herbal pouches Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

Good day! We those who make your daily life easier. International company that operates more than 7 years.

Reflexogenic NY
Special characteristic feature our Hydromassage salon is not an enforced setting. We promote site to social group profile in social network.
Advise all of you check any type massage techniques today. Our employees we are waiting client in our salon.
Joshuahor

Reflexogenic NY

Messaggio da Joshuahor »

Good day! Our firm those who make your current life easier. Specialized company that active more than 8 years.

Shirodara New Yourk
Distinctive unusuality our Hot Stone salon is not an enforced setting. We search promotion site to develop.
Provide for you personally check any method massage now. Employees of our company we are waiting you personally in our SPA.
Joshuahor

four hands New Yourk

Messaggio da Joshuahor »

We greet you! Our firm those who make your privacy life much easier . We are a company that gives you massage .

tantric New Yourk
Characteristicfeature our Honey salon is not an enforced setting. We optimize groups in a social network to search promotion.
Provide for you check every method massage techniques now. Go to portal and further clear up subtleties of massage.
Joshuahor

Happy ending Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

We greet you! We those who make your life much easier . Enterprise that functional more than six years.

Spanish NY
Distinctive sign our body work salon is not an enforced setting. We promote site to optimize.
Offer for you personally try any type massage techniques today. Go to site and additionally clear specialty.
Joshuahor

body work Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

We greet you! Our employees firms those who make your privacy life easier. Our organization that gives you massage .

Lymphatic drainage NY
Distinctivefeature our Lymphatic drainage salon is not an enforced setting. We promote site to develop.
Recommended for you check very different method massage methods soon. Go to portal and further clear up subtleties of massage.
Joshuahor

Turkish soap Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

Good day! Our employees those who make your current life much easier . Our salon that gives you massage .

Endermological Manhattan
Distinctive quality our Lomi Lomi salon is not an enforced setting. We promote groups in a social network to advertising.
We can offer for you try whatever method massage now. Go to service and further clear details.
Joshuahor

Relaxing New Yourk

Messaggio da Joshuahor »

Hello! Our employees those who make your life much easier . We are a company that gives you massage .

four hands Manhattan
Distinctive characteristic our Thai salon is not an enforced setting. We promote site to develop.
We can offer all of you check different type massage methods today. Our company waiting you in our salon.
Joshuahor

Thai NY

Messaggio da Joshuahor »

Hello! We those who make your privacy life much easier . International company that functional more than five years.

Swedish New Yourk
Distinctive specificity our Relaxing salon is not an enforced setting. We advertise sites to social group profile in social network.
Recommended for you personally try whatever method massage methods soon. Go to portal and further clear specialty.
Joshuahor

four hands NY

Messaggio da Joshuahor »

Hello! Our employees those who make your life easier. International company that active more than 12 years.

Lymphatic drainage New Yourk
Special individuality our Reiki salon is not an enforced setting. We advertise site to optimize.
Advise all of you try different type massage methods today. Go to portal and additionally ascertain specialty.
Joshuahor

Swedish Manhattan

Messaggio da Joshuahor »

Good day! Our employees firms those who make your daily life easier. Our salon that gives you massage .

Shirodara Manhattan
Special quality our rub salon is not an enforced setting. We search promotion social profiles to social group profile in social network.
Advise for you personally try whatever type massage techniques alreadytoday. Go to service and further find out specialty.
Joshuahor

Happy ending NY

Messaggio da Joshuahor »

Hello! Our employees those who make your privacy daily life easier. We are a company that gives you massage .

Shiatsu New Yourk
Distinctivefeature our Thai with herbal pouches salon is not an enforced setting. We promote social profiles to advertising.
Advise for you personally try very different method massage now. Our employees looking forward to client in our salon.
Joshuahor

Chinese New Yourk

Messaggio da Joshuahor »

Good day! We those who make your life easier. Company that operates more than 12 years.

body work Manhattan
Special unusuality our Shiatsu salon is not an enforced setting. We create site to create.
Introduce for you personally try whatever method massage methods alreadytoday. We are always waiting you personally in our SPA.
ziaRo

Messaggio da ziaRo »

Sono Roberta, iscritta al forum nel 2016. Ho 67 anni e da vent'anni allievo diamanti mandarino, mentre sono circa 15 anni che ho i Diamanti di Gould, la mia croce e delizia.
Lo zio era veterinario e purtroppo anche cacciatore. HO imparato da lui come maneggiare i volatili grandi e piccoli ed anche gli altri animali. Mi piace dare e ricevere consigli e quando mi sono sentita coinvolta ho partecipato alle discussioni!
Rispondi